Frågor och svar | Kategori: Fordon

Betalning fordonsskydd

Lyssna

Fråga från konsument:

Hej ! Nu har jag betalat till svenskmotor skydd i över ett åt ungefär, kan någon kontakta mig för jag vet inte om det äe sant eller inte. 076-5 676804

Miljan

Svar:

Julia
Julia
Vägledare,
Hallå konsument

Hej Miljan,

Jag är osäker på vad det är som har hänt baserat på ditt mejl. Vi kan inte svara på vad som gäller i ditt specifika ärende, då vi ger oberoende vägledning.

Den informationen som vi kan ge kring detta finner du i det inlägget som du kommenterade på. Du finner inlägget här

Om du och företaget inte kommer överens
De flesta kommuner erbjuder konsumentvägledning, dit du kan vända dig för information och stöd.

Sök din kommunala konsumentvägledning här

Om du och företaget inte kommer till en lösning kan du göra en anmälan till myndigheten Allmänna reklamationsnämnden (ARN) för att få en bedömning. Det kostar inget att få sitt ärende prövat av ARN.

Läs mer och gör en anmälan på ARN:s webbplats 
Vänligen

Julia
Vägledare, Hallå konsument

Kommentera eller ställ en följdfråga


Hittar du inte svaret? Ställ en egen fråga!

Vi svarar dig oftast inom 48 timmar

Ställ fråga

Vi svarar på dina frågor