Lär dig om dina rättigheter i vår nya skönhetspodd

Aktuellt | Publicerad: 2017-06-22

De flesta av oss brukar köpa någon form av skönhetsbehandling, som till exempel en klippning hos frisören. Men vad har du för rättigheter om du skulle bli missnöjd?

I Hallå konsuments nya poddavsnitt pratar vi om skönhetsbehandlingar. Det vill säga behandlingar av naglar och skägg, eller till exempel en klippning och färgning hos frisör.

I poddavsnittet kommer du bland annat få lära dig:

  • Hur du undviker att bli missnöjd
  • Hur du ska göra om du blir missnöjd
  • Hur du ska klaga
  • Hur du ska göra om ni inte kommer överens
  • Vad du har för skyldigheter om du glömmer att avboka en tid

Lyssna på Hallå konsuments podd om skönhetsbehandlingar

Vill du lära dig ännu mer om dina rättigheter vid olika typer av skönhetsbehandlingar har Hallå konsument mer information.

Läs mer om dina rättigheter när du köper en skönhetsbehandling

Hallå konsument har fler poddar där du kan lära dig mer om bilköp, inställda flyg, telefonförsäljning och mycket annat.

Alla Hallå konsuments poddavsnitt

Senaste nyheter